Zastosowanie Infokiosków

 

Nasze Infokioski doskonale sprawdzają się w miejscach takich jak:

  • Urzędy miast i gmin, Urzędy Pracy, Urzędy wojewódzkie, Urzędy Skarbowe

Proste w obsłudze infokioski zapewniają szybki dostęp do informacji. Pozwalają na zwiększenie wydajności pracy i szybszą obsługę interesantów. Dają możliwość przejrzenia np. ofert w Urzędzie Pracy czy spraw które można załatwić w danym urzędzie (np. wymagań dla osób ubiegających się o wizę w ambasadzie). Umożliwiają załatwienie wielu spraw elektronicznie odciążając pracowników urzędu, jak np. rejestrację w systemie i śledzenie spraw prowadzonych przez urząd. 

  • Szpitale, Przychodnie zdrowia

Coraz popularniejsze staje się elektroniczna obsługa pacjentów. Oprogramowanie infokiosków pomaga usprawnić obsługę, daje możliwość rejestracji w systemie czy sprawdzenia danych na temat aktualnie przyjmujących lekarzy. Dzięki interaktywnym mapom budynku pacjenci mają możliwość lepszej orientacji na terenie szpitala. 

  • Szkoły, Uczelnie wyższe

Infokioski mogą służyć do przeglądania planów zajęć, prezentowania oferty edukacyjnej, wyświetlać informacje o aktualnych wydarzeniach odbywających się z inicjatywy szkoły/uczelni. Istnieje również możliwość obsługi e-dziekanatu.

  • Sądy
  • Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy
  • Autokomisy
  • Biura informacji turystycznej, Turystyka

Szybki dostęp do internetu, informacji i interaktywnych map zachęci turystów do eksploracji i pozwoli im na lepsze poznanie miejscowych atrakcji. Infokioski będą też ogromną pomocą dla odwiedzających Polskę cudzoziemców, którzy będą mieli wszystkie informacje w zasięgu ręki dzięki nowoczesnej technologii.

  • Biura nieruchomości
  • Galerie handlowe
  • Firmowe salony sprzedaży
  • Salony samochodowe
  • Prokuratury
  • Banki
  • Kina
  • Laboratoria fotograficzne
  • Agencje reklamowe
  • Zakłady przemysłowe, korporacje, działy HR

Nowoczesne infokioski pozwalają na koordynowanie działań pracowników poprzez zdalne uaktualnianie list zadań i zleceń, udostępnianie danych urlopowych, grafików pracy oraz przesyłanie komunikatów. Możliwość pobierania danych od pracowników do działu HR.

  • Wszędzie tam gdzie mamy kontakt z obsługa klientów:

Elektroniczna obsługa klienta jest w dzisiejszych czasach coraz bardziej powszechna, ponieważ pozwala na znacznie szybsze dostarczenie usług do klientów. Nasze proste w obsłudze infokioski mogą służyć do elektronicznej rezerwacji lub kupna biletów, obsługi klientów restauracji, tworzenia multimedialnych katalogów produktów i monitorowanie ich stanu magazynowego.