Podejście do Digital Signage
Czym jest Digital Signage?

Digital signage bardzo często określany jest skrótem DOOH (Digital out-of-home), czyli "cyfrowym wyjściem z domu. Pomimo nazwy Out of home można ją podzielić na outdoor - wszelkie nośniki w przestrzeni miejskiej - oraz indoor, którą spotykamy w komunikacji miejskiej, na dworcach, lotniskach oraz we wszelkich punktach sprzedaży.

OEM Digital Signage

Digital signage składa się z trzech kluczowych elementów: treści (contentu), sprzętu - czyli urządzeń cyfrowych - oraz oprogramowania, które umożliwia tworzenie, wdrażanie, zarządzanie i analizę wyświetlanych treści. Natomiast formy prezentacji wykorzystywane w nośniku zależą już tylko od inwencji i wyobraźni klienta.

 

Plug and play
Digital Signage
Internet
Digital Signage
Tablice menu
Digital Signage
Dotyk
Digital Signage
Duży kontrast
Digital Signage
Baterie
Digital Signage
Odtwarzacze multimedialne
Digital Signage
Digital Signage to nie tylko monitor

Reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jej celem jest dostarczanie wiadomości kierowanych do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising). Duża i szybka zmienność treści wymaga stosowania monitoringu i zarządzania online wyświetlaczami za pomocą CMS.

Ekran / monitor

Jest to kluczowy element całego systemu. Ekran wyświetla obrazy wysokiej jakości i jest odporny na uszkodzenia mechaniczne.

System zarządzania treścią

Zarządzanie treścią wyświetlanych komunikatów to kluczowe założenie systemu. Dzięki intuicyjnym interfejsom jest to jeszcze prostsze niż dotychczas.

System zarządzania urządzeniami

Również ten aspekt pracy jest przyjemny i uproszony do niezbędnego minimum.

System tworzenia treści (Authoring)

Zintegrowany system authoring’u – pozwala na przygotowanie treści z istniejących multimedialnych materiałów reklamowych – graficznych, wideo oraz danych zewnętrznych przy pomocy intuicyjnego i prostego w obsłudze interfejsu webowego.

System analizy i raportowania

Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów.

DS to najszybciej rozwijające się medium reklamowe na świecie
Ds gdzie możemy spotkać?
1
2
3
Handel
Hotele i nieruchomości komercyjne
Dworce, lotniska, poczekalnie
zobacz więcej
Zaufali nam
zobacz więcej
Digital Signage, a dotarcie do klienta

Oferowane systemy reklamowe pozwolą skutecznie przyciągnąć nowych klientów. W odróżnieniu od statycznych reklam, nasze rozwiązania mają „to coś”, które wyróżni Państwa firmę w gąszczu innych reklamodawców.

Zwiększenie sprzedaży
80%
Jakość odbioru oferty
75%
Dotarcie do klienta z ofertą
90%

Nie musisz nam wierzyć na słowo. Sprawdź naszą ofertę i przykładowe wdrożenia w różnych gałęziach handlu czy przemysłu. Zobacz jak skuteczne narzędzie możesz zdobyć i wyprzedzić swoją konkurencję.

zobacz więcej
DS nowości na rynku w Europie i na świecie
Nasz blog / nowości
09-08-2019
Jednym z największych wyzwań współczesnego marketingu jest znaleźć takie metody promocji, które wyróżnią firmę z tłumu oraz umożliwią skuteczne dotarcie przekazu do wybranej grupy docelowej klientów. Wraz ze spadkiem efektywności statycznych metod promocji oraz wszechobecnym dostępem do informacji cyfrowej, największe nadzieje pokładane są w nowoczesnych technologiach.
24-06-2019
Trudno w to uwierzyć, ale 25 maja 2019r. minął rok od wejścia w życie unijnego RODO, dot. ochrony danych. Niestety, wiele firm nadal nie przestrzega przepisów dotyczących ochrony danych w zakresie niszczenia dokumentów.
14-05-2019
Brytyjska firma Allsee Technologies w kwietniu b.r., wprowadziła do sprzedaży pierwszy w historii firmy produkt digital signage zasilany bateryjnie - 49-calowy mobilny potykacz multimedialny.
30-04-2019
Przyciągnij uwagę przechodniów i wzbudź zainteresowanie klientów w środku W JEDNYM CZASIE. Czytelny nawet w bardzo ostrym świetle słonecznym i wysokiej temperaturze. Wyposażony w zintegrowany uchwyt sufitowy.
Gotowy aby zacząć? Kontakt z nami!
ul. Poligonowa 28a, 18-400 Łomża
tel: +48 86 477 48 38, +48 505 476 652, +48 535 552 050
e-mail: epicenter@epicenter.pl
Masz pytania - napisz do nas!
*
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Epicenter Sp. z o.o. danych osobowych podanych w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych osobowych jest Epicenter Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, ul. Poligonowa 28A, 18-400 Łomża. Podane dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Mają Państwo prawo do modyfikacji, wglądu i żądania zaprzestania przetwarzania podanych danych osobowych oraz ich usunięcia. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani.