Jednym z największych wyzwań współczesnego marketingu jest znaleźć takie metody promocji, które wyróżnią firmę z tłumu oraz umożliwią skuteczne dotarcie przekazu do wybranej grupy docelowej klientów.
Wraz ze spadkiem efektywności statycznych metod promocji oraz wszechobecnym dostępem do informacji cyfrowej, największe nadzieje pokładane są w nowoczesnych technologiach.
Czy wiesz, że:
Potwierdzają to badania przeprowadzonych przez firmę badawczą Arbitron, obejmujących ponad 1700 osób, oraz stowarzyszenia OAAA, które specjalizuje się m.in. w badaniu rynku reklamy.
Z punktu widzenia kosztu początkowego, infokiosk czy ekran digital signage wydaje się być o wiele droższy niż wydruk plakatów, ulotek czy nawet billboardów. Warto jednak pamiętać o tym, że jest to wydatek jednorazowy i każda kolejna kampania reklamowa odbywa się już bezkosztowo.
Nowe treści są natychmiast wyświetlane klientom, bez czasu i pieniędzy, jakie należy przeznaczyć na wydruk, dostarczenie i montaż treści w wybranym miejscu. Kwestia poprawek nieaktualnych lub błędnych informacji w digital signage to kwestia kilku kliknięć myszy, co ma ogromne znaczenie dla firm, które często zmieniają ofertę, czy wprowadzają nowe promocje.
Wychodząc potrzebom współczesnych firm oraz kierunku, w jakim podąża rynkek reklamy przygotowaliśmy ofertę handlową pt. Informacja na jeden dotyk.
Naszym celem było stworzenie takiego zestawu rozwiązań, które pomogą rozwiązać problem firm działających w trybie offline, tj. prowadzących sprzedaż stacjonarnie – rywalizujących z internetowycmi sklepami
e-commerce, oraz zbudować ich przewagę konkurencyjną i zwiększyć sprzedaż.
Nasze długoletnie doświadczenie w branży reklamowej jednoznaczenie pokazuje, że technologiczne systemy DS stwarzają zupełnie nowe, perspektywicznie bardzo opłacalne szanse biznesowe.
Jesteśmy w trakcie wprowadzania na polski rynek nowej odsłony digital signage – produktów marki SWEDX.
SWEDX to szwedzka firma, która rozpoczęła swoją działalność na rynku europejskim w 1995 roku. Produkty SWEDX to połączenie jakości, wydajności, ergonomii i wzornictwa.
SWEDX to oryginalny prosty szwedzki design, naturalne materiały,
Oferujemy konkurencyjne ceny oraz rzadko spotykany w tej branży – krótki termin dostawy. Staramy się na bieżąco aktualizować stany magazynowe wybranych modeli, tak, aby dostarczyć urządzenia w możliwie najkrótszym czasie.
Zapraszamy do współpracy.
Aby dowiedzieć się więcej na temat prezentowanych urządzeń skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 86 477 48 38 lub napisz na: epicenter@epicenter.pl
Oferowane systemy reklamowe pozwolą skutecznie przyciągnąć nowych klientów. W odróżnieniu od statycznych reklam, nasze rozwiązania mają „to coś”, które wyróżni Państwa firmę w gąszczu innych reklamodawców.
Nie musisz nam wierzyć na słowo. Sprawdź naszą ofertę i przykładowe wdrożenia w różnych gałęziach handlu czy przemysłu. Zobacz jak skuteczne narzędzie możesz zdobyć i wyprzedzić swoją konkurencję.