Digital signage is often referred to as DOOH (Digital out-of-home), or "digital exit from home. Despite the name Out of home, it can be divided into outdoor - all media in urban space - and indoor, which can be found in public transport, at stations, airports and at all points of sale.
Digital signage składa się z trzech kluczowych elementów: treści (contentu), sprzętu, czyli urządzeń cyfrowych oraz oprogramowania, które umożliwia tworzenie, wdrażanie, zarządzanie i analizę wyświetlanych treści.
Pojęcie obejmuje zintegrowaną formę zarządzania systemem, w skład którego wchodzą wyświetlacze elektroniczne (cyfrowe znaki, infokioski), które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości (używane nośniki to LCD, LED, display plazma, obrazy z projektorów multimedialnych). Nośniki informacji (ekrany) określane są jako public displays (PD).
Reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jej celem jest dostarczanie wiadomości kierowanych do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising). Duża i szybka zmienność treści wymaga stosowania monitoringu i zarządzania online wyświetlaczami za pomocą CMS.
Jest to kluczowy element całego systemu. Ekran wyświetla obrazy wysokiej jakości i jest odporny na uszkodzenia mechaniczne.
Zarządzanie treścią wyświetlanych komunikatów to kluczowe założenie systemu. Dzięki intuicyjnym interfejsom jest to jeszcze prostsze niż dotychczas.
Również ten aspekt pracy jest przyjemny i uproszony do niezbędnego minimum.
Zintegrowany system authoring’u – pozwala na przygotowanie treści z istniejących multimedialnych materiałów reklamowych – graficznych, wideo oraz danych zewnętrznych przy pomocy intuicyjnego i prostego w obsłudze interfejsu webowego.
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów.
Oferowane systemy reklamowe pozwolą skutecznie przyciągnąć nowych klientów. W odróżnieniu od statycznych reklam, nasze rozwiązania mają „to coś”, które wyróżni Państwa firmę w gąszczu innych reklamodawców.
Nie musisz nam wierzyć na słowo. Sprawdź naszą ofertę i przykładowe wdrożenia w różnych gałęziach handlu czy przemysłu. Zobacz jak skuteczne narzędzie możesz zdobyć i wyprzedzić swoją konkurencję.